Dixie D'Amelio - Be Happy (ft. blackbear & Lil Mosey) [Remix] Official Music Video

  มุมมอง 19,635,691

Dixie D'Amelio

หลายเดือนก่อน

Be Happy Remix Featuring @blackbear and @Lil Mosey

Stream/Buy The New Remix Below:
hitco.lnk.to/BeHappyRemix
Credits
Director | John Tashiro
Executive Producer | Lucas Prevost & Harrison Corwin
Video Commissioner | Dominic West
Production Company | SHOTCLOCK

Subscribe for more official content from Dixie:
thshow.info?...
Connect with Dixie
TikTok: www.tiktok.com/@dixiedamelio
Instagram: dixiedamelio
Twitter: dixiedamelio
Website: www.dixiedamelio.com
Lyrics
Sometimes I don’t wanna be happy
Don’t hold it against me
If I’m down just leave me there, let me be sad
blackbear
I don't wanna get up outta bed this season
All bad days, walk away... leave me bleedin
It's fuck you and you
Fuck today, fuck this pain I been feelin
I've got the devil on my shoulder, heart is getting colder
But, I keep to myself
Anxiety been creepin', staring at the ceiling
But, I don't need your help 'cause
Sometimes I don’t wanna be happy
Don’t hold it against me
If I’m down just leave me there, let me be sad
Sometimes I just wanna be lonely
Don’t need you to hold me
If I’m low you don’t need to care, let me be sad
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
What’s the matter with…
Lil Mosey
Sometimes I be by myself
Cause it feel better
Sometimes my heart feel like snow
Like it’s cold weather
I know everyone fake
I just roll wit it
So you can’t come with me
If you can’t roll wit us
All of you making me mad
I had to spazz out
I know it made me feel better
So I had to cash out
This fame not what it seems
It brings bad bad energy
But
Sometimes I don’t wanna be happy
Don’t hold it against me
If I’m down just leave me there, let me be sad
Sometimes I just wanna be lonely
Don’t need you to hold me
If I’m low you don’t need to care, let me be sad
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
Bad days, it’s okay
Let me feel it (uh-huh, uh-huh)
In some ways, you’ve gotta break your heart to heal it (heal it)
I’ve got chips on my shoulder, only gettin’ older
So, I keep to myself
Ain’t tryna complain just don’t wanna explain it (explain it)
But
Sometimes I don’t wanna be happy
Don’t hold it against me
If I’m down just leave me there, let me be sad
Sometimes I just wanna be lonely
Don’t need you to hold me
If I’m low you don’t need to care, let me be sad
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh
What’s the matter with that?
Oh, oh, oh

#dixiedamelio #behappy #remix #blackbear #lilmosey

ความคิดเห็น
Itz Christe Playzシ
Itz Christe Playzシ 13 นาทีที่ผ่านมา
I know I’m late I’m not late I just didn’t know want comment;-; anyway the song that’s stuck in my head Noah beck why does everyone make fun of your neck Noah beck Noah beck LOL
It’s bray
It’s bray 16 นาทีที่ผ่านมา
Everyone is freaking out about the Noah and Dixie part....guys it’s not a big deal! It was just for the vid! Besides, if they decide they want to be together..then that’s they’re choice! Don’t put so much pressure on them
JanisTM
JanisTM 19 นาทีที่ผ่านมา
1:54 YOU RE WELCOME 😀
Jimmy Nance
Jimmy Nance 27 นาทีที่ผ่านมา
Not really a fan of the 1st guy and the 2nd one is kinda plain like the lyrics. However Dixie does have a lovely voice
Miranda Orta
Miranda Orta ชั่วโมงที่ผ่านมา
Me encanta esta cansion
Julisa Padilla
Julisa Padilla ชั่วโมงที่ผ่านมา
hahaha you don't now whats a heart is dixie
Ethan Matas
Ethan Matas ชั่วโมงที่ผ่านมา
Tbh this song sucked
iiSilkyBliss
iiSilkyBliss ชั่วโมงที่ผ่านมา
JUST WATCHED THE BEHIND THE SCENES
LEGO MASTER1234
LEGO MASTER1234 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I ❤️ you
Ilenia Centrone
Ilenia Centrone 2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Moin
Søwgurl Døwn x3
Søwgurl Døwn x3 2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Love
Aves Peters
Aves Peters 2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
The fact that she could get bear to do this video with her is amazing tbh
Gacha Yuki
Gacha Yuki 2 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Everyone : They kissed😍 Me : Who's the guy that Dixie kiss?
Nicole Machado
Nicole Machado 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Brasileiros 👇👇
Kimani Brown
Kimani Brown 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Mosey got the best part by far
Range_Playz_2012
Range_Playz_2012 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Stop it at that time
Range_Playz_2012
Range_Playz_2012 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
At 2:15 it’s so ffuny
PoopTüdruk 101
PoopTüdruk 101 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Thats over edited
Mavie Johann
Mavie Johann 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
The part of dixi and noah is at 1:55 😂😂😝
Asper Trenz
Asper Trenz 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
cool but theres a lot of bad words in it like the f word sorry i still love it i'm not bullying by the way well only the f word
Sarah Aloré
Sarah Aloré 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
@Asper Trenz me either haha, just wanted to say🥺
Asper Trenz
Asper Trenz 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
i told u i'm not trying to bully i know a lot of songs have the f word i still think it's cool and i didn't saw anything that the f word was and issue
Sarah Aloré
Sarah Aloré 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Okay, but tbh in a LOT OF good songs is the f word
Gabriela O
Gabriela O 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
dixie : sometime's i don't wanna be happy me : me to
lulu dame
lulu dame 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I am only here to see you guis kiss
Official Caite
Official Caite 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
here for mosey that’s it ....
Pelin Çimen
Pelin Çimen 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Only here for blackbear
Ayaa Hussein Y7E
Ayaa Hussein Y7E 5 ชั่วโมงที่ผ่านมา
this song is actually FIRE!!!!
quatys N.E
quatys N.E 6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Everyone: omg they are such a cute couple Me: bruh lil Mosey’s part was 🔥
Cristi Moca
Cristi Moca 6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Is funny that this has more viewers than "baby"
Saoirse Graham
Saoirse Graham 6 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Beats promo
Eskalin Lovely Kaviya
Eskalin Lovely Kaviya 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Gives me eastside vibes
Kaseys Stables.
Kaseys Stables. 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’m only here to see lil mosey and Dixie
Rosaura Ricardel
Rosaura Ricardel 8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
HAPPY ONE MONTH LOVERS🥺❤️ NOAAAAH AND DIXIEEE!!!
Srishti Chopra
Srishti Chopra 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
overrated
its neish
its neish 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Blackbear's part HITS DIFFERENT EVERY SINGLE TIME
Save the Animals ʕ•ᴥ•ʔ
Save the Animals ʕ•ᴥ•ʔ 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
1:52 thank me later with a like
Unaiza Tanveer
Unaiza Tanveer 10 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Is it weird that I only like the blackbear's part of this song? 0.16 to 0.37 hits different
Elle Marie
Elle Marie 11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
love you but no❤️
Lulwa AlMerbati
Lulwa AlMerbati 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
You are so pretty 😍
Angel Pansari
Angel Pansari 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
not gonna lie I was here for the kiss but damn this song is hella good
Nicolli Bressan
Nicolli Bressan 12 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Que beijo sem graça aaaaa
Ramses Salas
Ramses Salas 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
i only like the lil mosey the rest is trash
its neish
its neish 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Blackbear's part was the best
Audrey Kalipa
Audrey Kalipa 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I just watched the girl from EhBee or whatever song this in cursive and woah
MsLearox
MsLearox 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
buyes
Chris cuzxooo
Chris cuzxooo 13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
LMFAOO SHES TERRIBLE IM SORRYY 🤦🏼
Carissa Wetzel
Carissa Wetzel 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG....❤️
Carissa Wetzel
Carissa Wetzel 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG
La Flame
La Flame 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
dang i don't need Dixie in here , i just need blackbear and Lil mosey in this song especially.
Re!gn
Re!gn 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I hate to admit that this is pretty damn catchy, but I wouldn't be caught playing this to my homies.
Re!gn
Re!gn 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
@Rainbow Discover what
Rainbow Discover
Rainbow Discover 3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
no hate to her dude. If you think its catchy then don’t watch it.
amayrani cruz
amayrani cruz 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
lit
leugimzoc jose
leugimzoc jose 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Una mierda de canción
SuperBowserJunior Austin
SuperBowserJunior Austin 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Bro this song is so bad but blackbear and lilmosey made it so much better I mean I’m not hating on Dixie but like who agreees
Eric Creighton
Eric Creighton 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I was not excepting them kissing in the music video
Eric Creighton
Eric Creighton 14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I ship Dixie and Noah Dixon XD
Milcah Alexander
Milcah Alexander 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This is better than the other one not trying to be mean
katherine siroklin
katherine siroklin 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
it’s the amount of autotune for me
Jori Miller
Jori Miller 15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
The beat sometimes sounds like the 1-800 song by logic
Mariam Rch
Mariam Rch 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Nice
Fun fact
Fun fact 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Tbh no offense be happy was trash which is y I thought this song would be bad but after watching it I’m about to add this to my playlist
Shouq and reem Forever
Shouq and reem Forever 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ok why the frick are people doing this during a spreading VIRUS?!????
sydn0120 sydn0120
sydn0120 sydn0120 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Is anyone here after Dixie dyed her hair????
Valeria Galdamez
Valeria Galdamez 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
2:00
Izabella Johnson
Izabella Johnson 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Like love ❤️
Selena ml
Selena ml 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
They kiss though
OhItsWolfy 511
OhItsWolfy 511 17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
who else just kept rewatching the part with black bear just me okay:(
OhItsWolfy 511
OhItsWolfy 511 ชั่วโมงที่ผ่านมา
lol
its neish
its neish 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lmao me! I'm addicted to that part It's so GOOD
trippie cooop
trippie cooop 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dixies voice is better than moseys whole career
its neish
its neish 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Nah
R3ckless
R3ckless 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Wtff, mosey one of the best out rn
Annisen From sweden!
Annisen From sweden! 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I like the orginal better but this is good💕
Butch Javier
Butch Javier 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dixie is a pixie
Kimberly Rosas
Kimberly Rosas 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
here’s your “i’m only here to see them kiss button”
Layla Mora
Layla Mora 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I loooove this sooooooooo much. this is amazing and you are amazing but i got a question: Girl are you ok because this song is not about being happy lol. but are you ok really?
Nelly M
Nelly M 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
who at the start thought it would be super noob quality??
Madilyn Fan
Madilyn Fan 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
How have i not seen this yet?!
シRNGYARIEL
シRNGYARIEL 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
No freaking way your like a great singer
Johnathan Ozorowsky
Johnathan Ozorowsky 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
2:27 tf she saying 😂 It sounds dope af
Adios Loserrr
Adios Loserrr 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
sorry but lil mosey made it better for me😭
Marwa
Marwa 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
blackbear's verse is what makes this remix for me ngl
Sky_playsroblox
Sky_playsroblox 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Yassss
Fire Fly Gaming
Fire Fly Gaming 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
*imagine that was her first kiss*
Andy Castor
Andy Castor 18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lil mosey killed it
Danny Castro
Danny Castro 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lil mosey did good on this and everyone else👍
Alyssa Lujan
Alyssa Lujan 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Can you please respond
Alyssa Lujan
Alyssa Lujan 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I am follow you on TickTock
Alyssa Lujan
Alyssa Lujan 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
I’m your biggest fan and Charlies I follow both of you guys and share and I follow and I share copy link I gave you a thumbs up and I’m subscribed On all of your videos
Alyssa Lujan
Alyssa Lujan 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Oh my God you did so good good job
Dumeism xz
Dumeism xz 19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Trashhhhhhhhhhh
angie
angie 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
1:55 thank me later
Amelia 's Vlogs
Amelia 's Vlogs 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
OMG 😲 I love your music
sour baby
sour baby 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
i thought blackbear n lil mosey we’re gonna kiss idgaf about noah neck and dixie dementia
jimin mochi
jimin mochi 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Just when i thought the song couldnt get worse...This remix came out
Tinu Patel
Tinu Patel 20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
YESSS GO DIXIE!🥰🥰🥰🥰
Halah A
Halah A 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ONLY HERE FOR LIL MOSELY’S PART
R3ckless
R3ckless 16 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Same
DeShanna Barker
DeShanna Barker 21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
omg
Marcela Prado
Marcela Prado 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Charli is better just start dancing
Michelle's Kanal
Michelle's Kanal 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Zu der Zeit waren doe noch nicht mal zsm und die passen auch irgendwie garnicht zsm!! Es ist eh bald Schluss und das Gehäule groß! Es weiss jeder, dass das nicht für immer sein wird.
swaggy gang williams
swaggy gang williams 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
She like lol mosy
LIL YZZyTM LIL YZZy TM
LIL YZZyTM LIL YZZy TM 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lil mosey's voice is perfect ❤️
Wiktoria Makara
Wiktoria Makara 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Wow ❤❤
isaac m
isaac m 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
It lit
Dayana Vasquez
Dayana Vasquez 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
YASSS Dixie
Fun fact
Fun fact 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
This is actually fure
Because Of You Fahri
Because Of You Fahri 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
💕💗❤💙💚💛💜
Cristian Navarro
Cristian Navarro 22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dixie did a remix and still couldn’t fix the part where she says “but”🤦🏽‍♂️ lol
The Dixie D'Amelio Show with Noah Beck
10:05
Dixie D'Amelio
มุมมอง 16M
Larray - Cancelled (Official Music Video)
03:41
LARRAY
มุมมอง 26M
The Dixie D'Amelio Show with Jaden Hossler
10:36
Dixie D'Amelio
มุมมอง 2.8M
Conan Gray - Heather (Official Music Video)
03:26
ConanGrayVEVO
มุมมอง 24M
My Room Tour | Dixie D'Amelio
06:37
Dixie D'Amelio
มุมมอง 13M
jxdn - So What! (Official Video)
03:15
jxdn
มุมมอง 13M
Dixie D'Amelio - Be Happy (Official Video)
03:19
Dixie D'Amelio
มุมมอง 89M
Dixie and Noah cute moments
03:39
Info It!
มุมมอง 331K
NCT U - From Home [Music Bank / 2020.10.23]
4:41
KBS World
มุมมอง 537K